miercuri, 7 decembrie 2016

AMURG DE DECEMBRIE



E sărbătoare dincolo de mine
e alb născutul lunii obelisc
și-n aripa de foc ce-n alge vine
spre noi spre mare spre coline
e-același jind e-al dorului menisc

se cerne-adânc o pajiște de vreme
peste noianul de-argiloase seri
și-n preajmă slove ard să ne îndemne
să le citim să ne hrănim cu semne
demult ascunse într-un nicăieri

Ești tu sunt eu și între noi tăcerea
aceleași iele frânte în abis
se zbat și nu-nțeleg de unde mierea
iubirii ce renaște precum vrerea
inscripției din tainicul zapis


La Nuka, 
6 Decembrie 2016

                                             PERSIDA RUGU     
                                     

3 comentarii:

  1. Superb poemul! E o curgere de trăire pură care cuprinde şi surprinde cititorul! Ar trebui recitată şi cântată pe marile scene ale Poeziei! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Copleșitor comentariu! Mă onorează și mă bucură până la lacrimi...
      Mulțumesc!
      Persida Rugu

      Ștergere
  2. Răspuns:

    Copleșitor comentariu! Mă onorează și mă bucură până la lacrimi...
    Mulțumesc!
    Persida Rugu

    RăspundețiȘtergere